سوالات متداول

چجوری باید سفارش یا خریدم رو ثبت کنم ؟

1.مراجعه حضوری به فروشگاه تهران ( در صورت موجود بودن کالا در فروشگاه ) و یا خرید از وبسایت رسمی فروشگاه اسپرت 365
2.ارسال تصویر کالا و مشخصات خودتون به شماره واتساپ یا تلگرام ما (6947-100-0910)

روش ثبت سفارش از طریق سایت چگونه می باشد؟

ابتدا از طریق این لینک در سایت ثبت نام نمایید

بعد از تکمیل مراحل ثبت نام کالای مورد نظر خود را به سبد خرید اضافه نمایید

بعد از اتمام انتخاب به سبد خرید خود رفته و مراحل ثبت نهایی رو تا انتها پیش بروید

چجوری می تونم از وضعیت سفارش خود اطلاع داشته باشم؟

تمامی مراحل سفارش و تغییرات در وضعیت سفارش برای شما ایمیل و پیامک می شود.

همچنین شما می توانید با ورود به بخش کاربری خود در صفحه اصلی سایت از وضعیت سفارش ها آگاه شوید.

از کجا میتونم مطمئن بشم سایزی که انتخاب کردم درست می باشد؟ شما می تونید با مراجعه به جدول سایزبندی ، سایز خودتون را مطابق با هر برندی به درستی انتخاب کنید؟

لینک راهنمای سایز داخل هر کالا وجود دارد و یا میتوانید از طریق شماره واتساپ راهنمایی مربوطه رو دریافت کنید .

چجوری باید هزینه سفارشم رو پرداخت کنم؟

در هنگام خرید از وب سایت و در مرحله تسویه حساب شما قادر هستید از طریق درگاه بانکی عضو شتاب پرداخت خود را انجام دهید . در صورتیکه رمز دوم شما فعال نیست می توانید از گزینه پرداخت کارت به كارت استفاده کنید ، که در این مرحله شماره کارت به شما نمایش داده می شود .( امکان پرداخت در محل میسر نمیباشد )

آیا می توانم هزینه رو موقع تحویل در محل پرداخت کنم؟

به این دلیل که اکثر کالا ها و سفارش های شما از خارج از ایران و با توجه به سلیقه و نیاز شما ارسال می شود و همچنین هزینه های جانبی از قبیل حمل و نقل و گمرکی برای سفارش شما پرداخت می شود متاسفانه قادر به فعال کردن پرداخت در محل نمی باشیم.

قیمت محصولات نهایی هست یا مالیات اضافه می شود؟

تمامی قیمت ها به صورت نهایی با احتساب مالیات و هزینه تحویل در فروشگاه تهران داخل سایت نمایش داده شده و فقط برای ارسال به مشتری در تهران یا شهرستان خریدار میبایست هزینه ارسال را پرداخت کند .

منظور از موجودی تهران چیست؟

فروشگاه اسپرت 365 جهت رفاه حال مشتریان عزیز، تلاش می کند تا برخی از کالاهای محبوب و پرطرفدار را در بازه های زمانی متفاوت در فروشگاه تهران از قبل موجود کند و به همین دلیل این کالاها بعد از سفارش توسط شما حداکثر ظرف 1-2 روز کاری به دست شما خواهد رسید. برای مشاهده آن ها می توانید از طریق منوی “تحویل فوری” کلیه آن ها رو مشاهده نمایید

منظور از موجودی سفارشی چیست؟

موجودی سفارشی شامل دسته محصولاتی میباشند که در داخل فروشگاه تهران موجود نیستند و برای سفارش انها از اروپا یا امریکا خریدار میبایست حدودا بین 14-18 روز کاری صبر کند .تمامی این اقلام طبق قرارداد با برند های معتبر و اورجینال خارجی تهیه و در اسرع وقت به سمت ایران و مشتری ارسال میشود .

نحوه ارسال به چه صورت هست؟

برای ساکنین شهر تهران سفارش ها از طریق سرویس های خدماتی داخل شهری (پیک) ارسال خواهد شد . در روز ارسال با سفارش دهنده تماس حاصل می شود و هماهنگی جهت ارسال صورت خواهد گرفت ، در صورتیکه در روز تحویل در آدرس دیگری تشریف دارید می توانید آدرس جدید را به اپراتور اعلام نمایید.

برای ساکنین شهرستان ها و حومه تهران ، بسته شما از طریق پست پیشتاز یا سرویس های شیپینگ بین شهری رسال خواهد شد، شما قادر هستید با در دست داشت کد رهگیری که برای شما پیامک می شود در سایت پست یا شرکت مربوطه از وضعیت دقیق بسته خود آگاه شوید.

زمان ارسال چقدر هست؟

مدت زمان ارسال سفارش شما در شرایط عادی کشور 1-2 روزه کاری برای کالاهای موجود در تهران و 14-18 روز کاری برای کالاهای سفارشی خواهد بود (در بیشتر موارد ارسال کالاهای موجود در فروشگاه تهران به داخل تهران کمتر از 3 ساعت به طول خواهد انجامید )، بدیهی است در شرایط غیر عادی از قبیل تعطیلی ها غیر منتظره و یا بسته شدن مرز های کشور زمان های تحویل با تاخیر رسال خواهد شد . بدیهی است هرگونه تاخیر از طریق ایمیل ، پیامک به شما اطلاع داده خواهد شد.

آیا امکان پس دادن سفارش هست؟

به دلیل اینکه سفارشات شما (محصولات سفارشی )فقط و فقط به در خواست شما و برای شما از انبار های خارج از کشور ارسال می شود به هیچ عنوان قابل لغو شدن نمی باشد اما برای محصولات داخل تهران فقط امکان تعویض سایز یا مدل ( تا 48 ساعت به شرط عدم استفاده مطلق ) میباشد که کلیه هزینه تعویض و ... به عهده مشتری میباشد .تایید عدم استفاده از محصول فقط به عهده فروشگاه اسپرت 365 میباشد که بعد از کارشناسی نتیجه را به خریدار اعلام خواهند کرد .

ایا محصولات شما ضمانت و گارانتی دارد

فروشگاه اسپرت 365 تنها فروشگاهی در ایران میباشد که روی محصولات خود
ضمانت و گارانتی تعویض درمدت یک ماه میدهد .شرایط تعویض کالا فقط بعد از 30
روز از دریافت کالا و فقط و فقط به دلیل مشکلات در تولید محصول میباشد که
پارگی با اشیا تیز یا سوراخ یا سوختگی و یا ... شامل کالای تعویضی نمیباشد و
کالا بعد از تایید مسول فروشگاه و ارسال عکس ها به شرکت اصلی و پذیرش مرجوعی توسط آنان تحویل و
تعویض خواهد شد .هزینه ارسال به انبار اروپا 400.000 تومان خواهد بود که بر
عهده خریدار محترم میباشد .این سرویس و ضمانت را فقط اسپرت 365 در ایران
برای رفاه حال و اطمینان از اورجینال بودن محصول در خدمت مشتریان عزیز گذاشته
است .بیشتر کالاهای اورجینال در زمان استفاده(حداقل 30 روزه ) مشکلی پیدا نمیکنند
ولی این موضوع برای کالاهای غیر اورجینال و فیک صدق نمیکند .

برای هر گونه سوال با ما تماس بگیرید